10 Ιαν 2009

ΕΡΠΕΤΑ ΚΑΙ ΕΡΠΕΤΑ

Σας μίλησα για το φίλο μου;
θα περιμένετε λίγο να ανοίξω τα δάση μου και την καρδιά μου
γιατί ο φίλος μου είναι ανέρπον ερπετό περιπολία
θέλει δέντρο άκαυτον κορμό
και κλαίει Πελοπόννησο και κόκκινη μηλιά

κι ο φίλος μου είναι δαπανημένος ζωή
μα κοιτάει πίσω μη μάτωσε τη χλόη
κι έτσι αρέσκεται γλωσσίδι ν' αγρυπνά
ανάμεσα σε υψηλά πουλιά και όρθιους ανθρώπους
ψυχρόαιμο στις εποχές του τεχνητού καλοκαιριού και
στο χειμώνα των παιδιών ζεστή κουλούρα
και το μάτι του άστρο σοφό και η ουρά του
να κροτάει μαστίγιο στα γεγονότα

σε τίποτα δεν το 'χει να απλώσει γέφυρα
για να σε πάρει απέναντι το φως
δεν το 'χει σε τίποτα να πει και σ' αγαπάω
γιατί μες στο φιδίσιο του στήθος
κατοικεί το πρώτο αγαθό και πλυμένα οστά συνόρων

μη μου ζητάτε λεπτομέρειες
είναι θέμα αξίας πόνου
ένα μόνο σας λέω αγαπήστε το μέσα από μένα
εμένα να με πιστεύετε
που αν χρειαστεί κάποτε να διασώσω ολίγην

ουράν του
πρώτος θα περάσω τις συμπληγάδες


ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΞΕΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: